باید گفت در صورت تصویب این قانون و اجرای آن، برندهای اروپایی وارداتی ضرر چندانی نخواهند کرد زیرا پژو، رنو و سیتروئن زیرساخت لازم برای تولید در تیراژ بالا را در اختیار دارند
چنانچه قانون ساماندهی واردات و آییننامه مربوط به آن به تصویب هیات دولت برسد، میتوان گفت برندهای ژاپنی بازار یعنی تویوتا، میتسوبیشی و نیسان بازنده اصلی خواهند بود، زیرا در آییننامه جدید، واردات تابعی از تولید شناخت میشود و نمایندگیهای رسمی در صورتی میتوانند اقدام به واردات یا اقدام به تولید کنند که با یکی از خودروسازان بزرگ کشور برای تولید مشارکت داشته باشند.
[1396/06/21 11:00]